Do Poradni Medycyny Paliatywnej niezbędne jest skierowanie od lekarza specjalisty, lub lekarza rodzinnego.
Rejestracja do Poradni Medycyny Paliatywnej:
- osobiście w budynku H na poziomie -2
- telefonicznie: 13-43-07-921
Rejestracja pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.25-15.00
Dokumenty niezbędne do zarejestrowania się:
- skierowanie
- dowód tożsamości
- dowód ubezpieczenia- status ubezpieczenia pacjenta sprawdzany jest na bieżąco w systemie e-WUŚ. Jeżeli
w systemie e-WUŚ pacjent widnieje jako osoba nieubezpieczona, niezbędne będzie przedstawienie aktualnego dowodu ubezpieczenia, lub złożenie stosownej pisemnej deklaracji.
Podczas wizyty w Poradni należy mieć ze sobą:
- skierowanie
- dowód tożsamości
- dla chcących otrzymać zwolnienie lekarskie – NIP zakładu pracy
- komplet dokumentacji medycznej z przebiegu dotychczasowego leczenia, wyniki badań itp.
- listę regularnie przyjmowanych leków
Schemat postępowania:
- po zarejestrowaniu wizyty w rejestracji należy oczekiwać na przyjęcie do poradni.
- Prosimy, aby do poradni udał się pacjent z maksymalnie jedną osobą towarzyszącą.
- Każdego pacjenta po zakończeniu wizyty obowiązuje rejestracja na następny ustalony z lekarzem termin przyjęcia
w rejestracji na poziomie -2.