Do Poradni Medycyny Paliatywnej niezbędne jest skierowanie od lekarza specjalisty, lub lekarza rodzinnego.
Rejestracja do Poradni Medycyny Paliatywnej:
- osobiście w budynku H na poziomie -2
 - telefonicznie: 13-43-07-921
 
Rejestracja pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.25-15.00
Dokumenty niezbędne do zarejestrowania się:
- skierowanie
 - dowód tożsamości
 - dowód ubezpieczenia- status ubezpieczenia pacjenta sprawdzany jest na bieżąco w systemie e-WUŚ. Jeżeli 
w systemie e-WUŚ pacjent widnieje jako osoba nieubezpieczona, niezbędne będzie przedstawienie aktualnego dowodu ubezpieczenia, lub złożenie stosownej pisemnej deklaracji. 
Podczas wizyty w Poradni należy mieć ze sobą:
- skierowanie
 - dowód tożsamości
 - dla chcących otrzymać zwolnienie lekarskie – NIP zakładu pracy
 - komplet dokumentacji medycznej z przebiegu dotychczasowego leczenia, wyniki badań itp.
 - listę regularnie przyjmowanych leków
 
Schemat postępowania:
- po zarejestrowaniu wizyty w rejestracji należy oczekiwać na przyjęcie do poradni.
 - Prosimy, aby do poradni udał się pacjent z maksymalnie jedną osobą towarzyszącą.
 - Każdego pacjenta po zakończeniu wizyty obowiązuje rejestracja na następny ustalony z lekarzem termin przyjęcia 
w rejestracji na poziomie -2. 
        

