Do Poradni Medycyny Paliatywnej niezbędne jest Skierowanie od lekarza specjalisty, lub lekarza rodzinnego.
Rejestracja do Poradni Medycyny Paliatywnej zlokalizowanej w budynku H znajduje się na poziomie -2 budynku H.
Rejestracja pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:25 – 15:00.
Rejestracja pacjentów odbywa się również telefonicznie pod numerem 13 43 07 921
Dokumenty niezbędne do zarejestrowania się:
- skierowanie
- dowód tożsamości
- dowód ubezpieczenia- status ubezpieczenia pacjenta sprawdzany jest na bieżąco w systemie e-WUŚ. Jeżeli w systemie e-WUŚ pacjent widnieje jako osoba nieubezpieczona, niezbędne będzie przedstawienie aktualnego dowodu ubezpieczenia, lub złożenie stosownej pisemnej deklaracji.
Podczas wizyty w poradni należy mieć ze sobą:
- skierowanie
- dowód tożsamości
- dla chcących otrzymać zwolnienie lekarskie – NIP zakładu pracy
- komplet dokumentacji medycznej z przebiegu dotychczasowego leczenia, wyniki badań itp.
- listę regularnie przyjmowanych leków
Schemat postępowania:
- po zarejestrowaniu wizyty w rejestracji należy oczekiwać na przyjęcie do poradni.
- Prosimy, aby do poradni udał się pacjent z maksymalnie jedną osobą towarzyszącą.
- Każdego pacjenta po zakończeniu wizyty obowiązuje rejestracja na następny ustalony z lekarzem termin przyjęcia w rejestracji na poziomie -2.